مهاجرت به کانادا با باورهای غلط

مهاجرت به کانادا با باورهای غلط

آیا تمام مهاجرینی که به کانادا می‌روند راضی هستند؟

در این مقاله به موضوع مهاجرت به کانادا از یک منظر متفاوت پرداخته می‌شود. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره زندگی و کار در کانادا هستید، این مقاله را دنبال کنید.

مهاجرت به کانادا با پنج روش استثنایی برای مهاجران ایرانی، ساکنین کانادا ممکن است از شرایط زندگی و سیستم کاری که در کانادا دارند راضی نباشند، که این موضوع به انتظارات آن‌ها و عدم آگاهی از سیستم کار و زندگی در کانادا بازمی‌گردد.

چه کسانی می‌توانند خود را با سیستم کاری کانادا وفق دهند؟ از مهاجرت به کانادا چه انتظاراتی دارید؟ آیا بهشت گمشده‌اتان کاناداست؟ تأسیس شرکت در کانادا برای دریافت پروژه‌های میلیون دلاری همه آرزوهای شماست؟

اغلب افرادی که در کانادا به نوعی ناراضی هستند، بخاطر عدم آشنایی با سیستم کار و زندگی در کانادا هستند و انتظارات بالایی دارند. توصیه می‌شود که هر کسی که به یک کشور مهاجرت می‌کند، به کمال دقت با سیستم و زندگی در آن کشور آشنا شود.

مثالی از این نارضایتی‌ها ارائه داده می‌شود: "من در ایران شرکت ساختمانی داشتم و در کار و ساخت ساز بودم. الان حدود چند ماه است که در کانادا هستم اما از بودن در این کشور راضی نیستم زیرا فکر می‌کردم با تجربه‌ای که دارم، می‌توانستم در سریعترین زمان چنین شرکتی را در کانادا داشته باشم و..."

اینکه کسی در ایران کار و درآمد خوبی داشته باشد و بخواهد در بدو ورود به کانادا همین وضعیت را داشته باشد، به همین راحتی در ایران نیست. بلکه باید در سیستم کاری کانادا غربال شوید.

برای رسیدن به اهدافتان، باید برنامه‌ریزی مدونی داشته باشید و برای آن زحمت و تلاش بکشید تا به ارزوهای خود در کانادا برسید. کانادا دارای قوانین کاری زیادی است.

اگر به کانادا مهاجرت می‌کنید، این کار را با اگاهی انجام دهید. یعنی خود را با سیستم و زندگی در کانادا وفق دهید. باید در کانادا برای خواسته‌هایتان تلاش کنید.

بخش دیگری از ناراضیان زندگی در کانادا، سیستم مالیات در کشور کاناداست. دولت کانادا همیشه به کودکان سیتی زن کانادایی، بیکاران کانادی و... همیشه کمک مالی می‌کند که حداقل زندگی در کانادا را داشته باشند (مفهوم تور امنیت اجتماعی در کانادا) و این درآمدها از گرفتن مالیات از سایر شهروندان کانادی است.

بله، دولت کانادا از کسانی که درآمد خوبی در کانادا دارند، به نوعی مالیات خوبی هم می‌گیرد تا این توازن دارا و ندار را در کانادا به حداقل ممکن برساند. ما در این مورد از کانادا حمایت و تعریف نمی‌کنیم. این سیستم مالی کاناداست که باید شما برای مهاجرت به کانادا اگاهانه تصمیم بگیرید.

موفقیت در کار و زندگی در کانادا با داشتن دید درست اتفاق می‌افتد. بارها و بارها به همه متقاضیان مهاجرت به کانادا گفته‌ایم که برای موفقیت در کانادا باید همت عالی داشته باشید، باید تلاش کنید در کارآموزی‌ها شرکت کنید و تحصیل کنید، و گاهی هم لازم است صبر کنید. همه این‌ها در یک سیستم برنامه‌ریزی هدفمند به بار خواهد نشست.

کم نبودن از ایرانی‌هایی که به کانادا مهاجرت کرده‌اند و تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی درستی کرده‌اند و خیلی موفق شده‌اند، مثال‌های زیادی وجود دارد. مهاجرت به کانادا با داشتن دید درست اتفاق می‌افتد. با دید و آگاهی درست مهاجرت به کانادا داشته باشیم. قدم‌ها و گام‌های صحیح برای زندگی در کانادا برداشته و سطح و انتظارات خود را تعیین کرده و برای آن در سطح آن تلاش کنیم.

مقالات مرتبط

ساده ترین راه ها برای مهاجرت به کانادا در سال 2024

ساده ترین راه ها برای مهاجرت به کانادا در سال 2024

پرتغال کشوری زیبا و باستانی در جنوب غربی اروپا است که سال‌هاست به عنوان مقصدی جذاب برای مهاجران از سراسر جهان شناخت...

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

پرتغال کشوری زیبا و باستانی در جنوب غربی اروپا است که سال‌هاست به عنوان مقصدی جذاب برای مهاجران از سراسر جهان شناخت...

لیست بهترین مراکز خرید در پرتغال

لیست بهترین مراکز خرید در پرتغال

پرتغال کشوری زیبا و باستانی در جنوب غربی اروپا است که سال‌هاست به عنوان مقصدی جذاب برای مهاجران از سراسر جهان شناخت...

4 نظر

سیاوش قربانی

با تشکر از الومهاجرت برای راهنمایی در مهاجرت به کانادا. خدمات حرفه‌ای و دقیقی که ارائه دادند، باعث آسانی تمام مراحل شد. مطمئناً به دیگران نیز توصیه می‌کنم.

پریا صمدی

الومهاجرت بهترین همراه در مسیر مهاجرت به کانادا بود. مشاوران با تجربه و مسئولیت‌پذیر به من در انتخاب مسیر صحیح کمک کردند. از حمایت‌های شما سپاسگزارم.

علیرضا یاوری

تجربه مثبتی در مهاجرت به کانادا با الومهاجرت داشتم. مشاوران با دقت به مشکلات من گوش دادند و به بهترین شکل ممکن در تمامی مراحل کمک کردند.

ریما حسین زاده

از الومهاجرت برای راهنمایی در مهاجرت به کانادا استفاده کردم و خیلی خوشحالم که این تصمیم را گرفتم. مشاوران با توجه به نیازهای شخصی، برنامه‌ای متناسب ارائه دادند.

نظر بدهید

کد کپچا: 805
لطفا برای درخواست مشاوره رایگان روی دکمه زیر کلیک کنید یا با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۳۱۳۹۷۸ تماس بگیرید

تمام حقوق این وبسایت متعلق به سایت الو مهاجرت می باشد

طراحی شده به وسیله : پیشروناد

image
مشاوره رایگان مهاجرت02191313978